#135 A Pepsi az egyik legundorítóbb cég a világon: a kilencvenes években nemcsak szerencsétlen filippínóknak (lásd: http://napivaganysag.blog.hu/2013/04/28/ket_szinu_magyar_zaszlo) nem fizették ki a 32 milliárdos jogos nyereményüket, de egy John Leonard nevű fogyasztójukkal is iszonyúan kibasztak 1995-ben. Hogy népszerűsítsék a Pepsi pontokat leforgatták ezt a reklámot:
Leonardot nem nagyon érdekelték a 75 pontért megszerezhető Pepsi-pólók, ezért inkább a főnyereményért, a 7 millió pontos Harrier-ért ment. A Pepsi pontokat nem csak a termékek vásárlásáért, de pénzért is meg lehetett szerezni, darabját 10 centért, ezért Leonard átutalt a Pepsinek 700.000 dollárt, megkapta a pontjait, majd amikor be akarta váltani a Pepsi nem akarta leszállítani neki a 23 millió dolláros gépet, ezért bíróságra vitte az ügyet. A bíró elutasította a keresetet, a reklámban szerinte nem hangzott el valódi ajánlat, a Pepsi pedig újravágta a spot-ot, az új verzióban már 700 millió pontért lehetett megszerezni a repcsit: