#217 Ha nem is rejtett jelentések, inkább nehezen észrevehető, találó finomságok: a FedEX logóban az E és az X egy nyilat alkot, aztán ahogy említettük a Facebookon a #276-ban, lerágott csont, hogy a Toblerone logójában egy medve áll a hegy előtt. Az Amazon logójában a nyíl nemcsak egy szmájli, hanem az A-tól Z-ig terjedő kínálatra utaló szimbólum. A K&H logója sem azért egy úszó ember, mert Kulcsár Attila alig valamivel megúszta az egész ügyet, hanem egyszerűen az anyabank KBC csoportnak ez a logója.
A Heinz ketchup üvegek nyakán látható 57-es szám 1892-ben került oda, jelképezve a cég által akkor gyártott 57 féle terméket, ami már akkor kicsit több volt, mint 60, de John Heinz szerint az 5-ös és a 7-es jobban nézett ki. :) Hasonló a Baskin Robbins is, ők 31 ízben kínálnak jégkrémeket, ezért komponálták a 31-et a logóba.
A Napi Vagányság emblémán pedig egy frizbiért ugró kutya látható egy lemenő napban lótuszülés miatt amputált lábú harcművész fölött. Ott, ha közelebb hajolsz. Na az.