2013.08.16.
07:49

Írta: Horváth Oszkár

Logók rejtett jelentése

logok-jelentese.jpg

#217 Ha nem is rejtett jelentések, inkább nehezen észrevehető, találó finomságok: a FedEX logóban az E és az X egy nyilat alkot, aztán ahogy említettük a Facebookon a #276-ban, lerágott csont, hogy a Toblerone logójában egy medve áll a hegy előtt. Az Amazon logójában a nyíl nemcsak egy szmájli, hanem az A-tól Z-ig terjedő kínálatra utaló szimbólum. A K&H logója sem azért egy úszó ember, mert Kulcsár Attila alig valamivel megúszta az egész ügyet, hanem egyszerűen az anyabank KBC csoportnak ez a logója.

A Heinz ketchup üvegek nyakán látható 57-es szám 1892-ben került oda, jelképezve a cég által akkor gyártott 57 féle terméket, ami már akkor kicsit több volt, mint 60, de John Heinz szerint az 5-ös és a 7-es jobban nézett ki. :) Hasonló a Baskin Robbins is, ők 31 ízben kínálnak jégkrémeket, ezért komponálták a 31-et a logóba.

A Napi Vagányság emblémán pedig egy frizbiért ugró kutya látható egy lemenő napban lótuszülés miatt amputált lábú harcművész fölött. Ott, ha közelebb hajolsz. Na az.

(eredeti bejegyzés)

Szólj hozzá!

Címkék: reklám logó arculat

A bejegyzés trackback címe:

https://napivaganysag.blog.hu/api/trackback/id/tr775371749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása