2013.09.06.
20:42

Írta: Horváth_Kálmán

A kereskedelmi tévé miért szar?

316371_287221641318076_1737718551_n.jpg

#238 A kereskedelmi televíziókban abban az esetben mondják csak be a mérgező, gyúlékony, rákkeltő, stb. termék pontos nevét (ami még a riasztás kiadása idején is kapható), ha az adott gyártónak nincs és várhatóan nem is lesz a jövőben semmilyen hirdetési megállapodása az adott csatornával. Így tudta például a Coca-Cola a kilencvenes évek végén nagyobb PR katasztrófa nélkül megúszni a Bonaqua botrányt, ami a hírekben csak úgy szerepelt, hogy "egy multinacionális cég népszerű ásványvíz márkájáról kiderült, hogy palackozott csapvíz" és emiatt lett például nevesítve a Mega Trade az élelmiszer átcímkézési botrány során. A köztévéknél nincs ilyen deal, sőt, mostanában itt eléggé szembetűnően felül is van reprezentálva az egyik hárombetűs hazai élelmiszerlánc.

(eredeti bejegyzés)

Szólj hozzá!

Címkék: Coca-Cola Bonaqua Kereskedelmi TV

A bejegyzés trackback címe:

https://napivaganysag.blog.hu/api/trackback/id/tr615477566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása