2013.11.01.
11:19

Írta: Horváth_Kálmán

A Pepsi feltámasztja a halottakat

430082_467194419987463_254824482_n.jpg

#294 Rég volt már itt szó a Pepsiről: a hatvanas években indították el világszerte a Pepsi generation kampányukat, ami nagyon leegyszerűsítve egy árpromó volt - ugyanannyi pénzért kétszer annyi Pepsit vehettél, mint Cocát. A szlogen a „Come alive! You’re in the Pepsi generation!” volt, amit a kínai bevezetésnél először mandarin nyelvre, majd kantonira fordítottak át. Nem lehet pontosan tudni, hogy ki baszta el, de végül egy rosszul adaptált szöveggel indult a kampány helyi mutációja, és ez is csak napokkal később, a visszafordításnál derült ki: a plakátokra a „Come alive out of the grave with Pepsi” (más források szerint „Pepsi will bring your ancestors back from dead”) szöveg került, vagyis kb. az a márkaígéret, hogy a Pepsi feltámasztja a halottakat. Tibetben lehet, hogy működött!

(eredeti bejegyzés)

Szólj hozzá!

Címkék: reklám halottak Pepsi

A bejegyzés trackback címe:

https://napivaganysag.blog.hu/api/trackback/id/tr625609081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása